Tuesday 1 January 2013

HAPPY NEW YEAR...!!!!

epy new year..selamat tinggal 2012..n selamat datang 2013..tahun yg aku akan tamat kan zaman bujang aku..aku akan beralih ke zaman sebagai seorang isteri..hahahaaa..ramai giler yg terkejot bile dpt taw aku nk kawen..hahahaha...
   nk cerite malam new year aku ngan Ezri wat apew..???hahahahahaha...x yah ckp laa...cm biase kitowang ni suke wat bende yg lain dri yg lain..Ezri ni baru jew tukar kereta kancil turbo..so..malam tu kitowang g Andalas..g umah owner kancil tu tukar sportrim..ade lak si owner tu ckp cm ni kat aku.."apew laa korang ni..orang mlm new year g seronok2..korang g tukar tayar lak..apew laa korang ni.."
             kitowang alik dr umah abg tu tepat kol 12 mlm..so aku sambut new year kat dlm kerete ngan si Dia yg tercinte...heheheee...mlm new year tu..sampai jew kat umah die..kitowang teros jew basuh kerete..name kerete kancil tu.."kacak junior"sebab kerete die yg besar panjang tu name die "kacak"..so sekrang  ni kan dah tukar jd kecik..tu yg tambah perkataan "junior" tu..hehehee..sayang kancil comel tu..
    then kite g lepak2..jumpe laa jap member2 ebal..si telinge capang n seorang playboy..hurm..nk kate hensem..leh laa tahan..sebab tu laa die tu playboy..gunekan ke"hensem"an die tu..hahahahaa..lawak betol laa..
   tp papew pon aku tetap seronok sambut new year thun ni..sebab memang banyak sgt perubahan yg jd kat dlm hidup aku sejak aku kenal die..love u laaa...i lap u...hahahahaa..

No comments:

Post a Comment