Saturday 2 March 2013

muke senyum..hati sedih...

hai sume..kadang2 aku terpikir..org lain boleh bace kew hati kite ngah sedih kew ngah gembire..aku ni jenis yg x boleh nk tunjuk kan yg aku ngah nangis..aku memang x biase nak luah kan apew yg ade kat dlm hati aku ni..dah bertahun aku hidup..bnyak sedih aku simpan sorang2..memang laa org ckp luah kan laa..at least kite rse tenang..tp rse tenang kew bile kite luah kan..then kite mesty kene marah alik..kite jumpe die..nak ckp yg kite ni ngah sedih..bile kite bg taw masalh kite..tup2..kite kene marah..dah laa hati ngah sedih..ngah rse down sgt..leh lak time tu die pikir nk lepas kan geram die..cube laa tenang kan hati kau ni kew..wat aku epy kew..wat laa lawak sikit kew..bwk laa aku kat tempat2 yg aku suke..
aku suke tempat2 yg ade air..tasik..tempat yg paling kau rse tenang..PUTRAJAYA..itu memang akusuke..dah lame aku x g sane..ari tu dah janji ngan aku nak bwk aku g..hati aku ni punye laa suke..bukan nyer 5 minit td kew aku ckp nk g sane..satu hari sebelom tu aku dah ckp nk g sane..pastu leh lak die g ajak aku g tempat lain..


aku memang geram sgt ngan die..aku dah ckp bnyak kali daa ngan die.."JANGAN BERJANJI KALAU RASE TAK BOLEH NAK TEPATI..!!!" sebab law die dah janji ngan aku..nnt aku tunggu2..then bile x dpt aku mesty laa sedih..then bile aku senyap...tanye aku lak...."marah B kew..??" sapew x marah..janji nk g mne..pastu bwk aku g mne..
aku teringin sgt nk g sane..pastu lepak kat bwh jambatan tu..dekat ngan air..pemandangan cantik..sunyi jew..tenang jew..


tolong phm bile waktu aku ngah terase ngan die..aku akan diam jew..then aku akan jwb sepatah..sepatah jew..jgn wat aku nangis lg..aku x larat daa..aku syg sgt kat die..sebab tu aku x nak hati aku nnt rse sakit..sebab asyik memendam rse jew..aku bnyak mengalah ngan die..apew die suroh aku wat jew..

NAK NANGISSSSSSSSS.........!!!!!
sapew2 leh pinjamkan bahu..aku nk nangis ni..aku law nangis yg leh wat aku rse tenang bile aku nangis kat bahu atau pun dada org..sebab tu aku suke main dada dia..aku suke sgt..wat aku rse bahagia..
        

No comments:

Post a Comment