Wednesday 3 April 2013

29 hari lagi..!!!!

erm...erm..ermmmmmmmmmmm....27 hari jew lagi ni..macam mna ni..aku takot giler ni..ye laa..macam2 x wat persiapan lagi..baju nikah x wat manik lagi..aduyai..bile laa aku nak wat ni..manik pon x beli lagi..macam mane nak wat..aku ngah pening pale ni..risau..macam2 aku nak kene wat..
              kasut tok kawen nnt pon aku x beli lagi ni..makeup tok nikah pon aku x taw nak amek kat sape...sebenarnyer aku dah ade orang yang nk watkan..tapi duit laa xde..macam mne ni.....!!!!xde sapew pon yang taw apew jadi dekat aku sekrang ni..aku ngah buntu nak wat mcam mna..mne aku nak cari duit ni..nak bayar tok orang yg makeup kan aku nnt..duit tok baju kawen tu lagi..kasut kawen aku lagi..macam mne ni..
      ya Allah...!!! tolong laa aku..bagi laa aku care macam mne nak selesaikan masalah ni..aku xde duit langsung daa ni..nak mkn pon aku tersekat2..law bagi aku dok umah jew..memang aku x mkn laa jawab yer..sebab kat umah tu xde bande nak mkn langsung..law aku kuar pon mne ade duit nk beli mknan..law aku kuar ngan ezri jew tu baru aku mkn..law aku g keje pon..duit yang aku simpan tok duit minyak moto..
            apew yang aku harap kan sekrang ni..aku doa2..hidup aku lepas kawen xde laa macam ni..x pew law xde baju baru tiap2 bulan..aku x kesah.. janji aku ngan suami aku nnt xde kesempitan hidup..aku x kesah law naik kete kecik tu jew..kancil tu aku sayang..nak beli kete baru..yang tu nnt2 jew laa..janji aku ngan suami aku nnt xde pening2 pale macam aku sekrang ni mne nak cari duti tok hidup..sebab tu aku pikr2 alik..aku nak jugak wat bisnes tudung tu..aku x kesah laa penat kew x..law sekrang ni aku x kwen lgi ngan die..so nak berenggang ngan die tu susah sikit..tp l aw dah kawen..x dpt jumpe kat luar pon kat umah dapat jumpe..kat dalam bilik kew..hahahahahahahahaaaaa....gatal...
      erm...walau macam mne sekalipon..aku kene jugak teruskan hidup..law dulu aku sorang2 boleh jew hadapi semue tu..xkan laa sekrang ni aku dah berdue x  leh kan..???

No comments:

Post a Comment