Saturday 23 February 2013

permohonan nikah LELAKI...

salam semua..
   ni nak ceerite sikit pasal hari aku ngan si Dia pergi buat permohonan nikah yok pihak lelaki..Ezri jadi kan Boy ngan patel saksi die..memang kelakar giler laa hari tu..macam2 hal jadi..hahahaahahahahahaaaa...memang x leh lupe laa pasal tu..
    aku rse best sebab aku kuar ramai2..Boy..Patel..aku..Ezri..aku sorang jew pompuan..tp oke laa..leh laa jugak masok pale..tp memang aku laa jd mangsa bahan gurauan..x pew laa..terime jew laa nasib ni..selalu kene buli..ngan Ezri tu x yah cakap laa..law x kacau aku satu hari memang x sah hidup die..
  kitowang g lepas aku alik keje shif pg..kol 11.30 pgi tu laa..then kitowang g amek Patel kat umah die..si Ezri ni lak dah janji ngan Patel tu pg..dalam kol 8 cm tu..last2 datang kol 12..apew x marah si Patel tu..member aku yg kurus cm papan tu..hahahahaaa..memang betol pon badan die kurus sgt..sibuk sekarnagni nak amek susu tok gemok kan badan..kang gemok sgt baru taw...lepas amek die terus g umah Boy  lak..ade laa dalam kol 1 lebih sampai sane..ngan Boy lak cm x mandi lg..
    Boy pon tunggu lame..hahahaha...masing2 panas jew sebab kitowang sampai lambat..hehehee..(jangan marah ye..nk tolong dirikan masjid ni..) pergi umah boy ingat nk print surat tu..boleh lak sistem down time tu..x leh nk print  out..uuuiiittttttttt..benggang giler laa Ezri tu..then call Jais tanye cm mne..die suroh kitowang g Jais isi borang care manual..ermmmmm...dah satulg keje lak nak wat..dengan tayar kete lak cm pecah2...stereng goyang giler2 mase bawk kete tu..yg bwk kete tu time tu Boy..cian lak die..bergetar2 tangan bwk kete..cm dah kene penyakit parkingston lak...hahahahahahaa...
    then dah isi borang manual tu..g laa masjid dekat ngan umah Boy tu..nk cop tok imam lak..pastu tok imam xde kat umah..kene g mencari die pulak dahhhhhh...!!!!!masing2 tensyen jew..mne nak g cari tayar kete lg..nak g cari tok imam lg..aduyaiiii..sabar jew laa...cari punye cari..then dapat..tp bukan tok imam tu yg kene cop..tok imam tu just bg cop tok permohonan pemastautin tetap jew..dah satu hal lagi g cari tok imam yg bg cop tok nikah ni.....nasib tok imam yg tu ade bg no die..law tak memang pusing satu Shah Alam laa cite die..nak cari tok imam mintak cop jew..tp cm nak cari harta karun..g sane..g sini....
   sampai jew kat uamh tok imam tu..ingat Ezri jew kene turun g jumpe tok imam tu..jap jew die dah kuar..ingat dah settle..rupe2 nyer tok imam tu suroh panggil kan Boy ngan Patel sekali...nak tengok rupe nyer kot..hahaahahahaaa...xde wat papew pon..die just cek2..then tanye sikit2..pastu cop..dah...siap...!!!!
     tu jew keje die..dah siap sume..saksi2 dah tandatangan..Ezri pon dah..tok imam pon dah siap cop..terus antar kat Jais..pastu kene laa tunggu sampai Jais call suroh amek..jap jew kot..isnin tu Ezri dah amek daa...dah settle pihak lelaki..heheheheeee..lege rse nyer...
   THANKS A LOT TO MY LOYAL FRIENDS..Boy and Patel sebab susah2 kan diri korang tok tolong kitowang...heheheee...thanks sgt..sayang korang..hahahahahaaa...sayang lg aku  kat B aku...heheheheeeee....

No comments:

Post a Comment