Wednesday 29 August 2012

cerita benar2 bahagia...

asalamualikum semua..erm..lame sgt x update blog nih..ye laa..dah tengah bahagie laa katekan...blog nih pon dah lupe,,hehhee.....kecian...
oke2..ni aku nak cerita sikit apasal aku dah lame x update cite blog..sebab utama aku dah x nak wat cite  'FAKE' lg..kali ini aku betol2 tengah bahagie dengan orang yang aku sgt3 sayang..aku sayang kan die sampai mati..dan keputusan aku untuk pilih die sebagai suami aku adalah satu keputusan yang muktamat...die adalah pilihan terakhir aku...so..name die adalah EZRI EKRAM BIN ABU..
   sepanjang aku dengan die..aku memang tengah bahagie...die bagi aku rse disayangi yang betol disayangi....tp mesty ble korang bce blog ni dari mule..korang akan ckp aku ni yang konon nya 'ANA' dalam cite nih bercinta dengan ramai orang kan..aku wat cite cm tu sebab aku x taw aku cintakan sapew dalam hidup aku...sekarang nih aku dah jumpe sapew yang aku cinta n sayang sgt3..aku harap family aku dapat terime die macam mne family die dapat terime aku masok dalam family die..
        sebelom nih..yg aku sibok2 tulis cerite pasal kisah cinta2 tu..semua nya adalah rekaan semata2 ye...papew aku nak minx maap sgt2...aku dah xde cerite nak wat..so aku wat laa cirite macam tuh..aku bosan..sebab aku xde sapew nak epy kan aku..luangkan mase ngan aku...bile aku ngan DIE..aku rse macam diri aku ni wujud lg kat mate semua org..die nampak kehadiran aku dan menghargai setiap apew yang aku wat..aku masak kan untuk die..hehehe..aku tidur kan die..aku peluk..cium..pegang..gelak ketawa...semue ngan die..hanya die jew yang aku ade sekarang nih...aku takot sgt hilang die..sebab aku sayang sgt3 kat die..aku sanggup mati...eh...xnak..xnak..law aku mati nnt die tinggal sorang..aku x sanggup tengok die sedih..sakit...susah...

   apew yang penting aku xnak hilang kan kepercayaan dari die..oke laa..aku tulis ni pon gune laptop die nih..sekarang ni die ngah tidur kat sebelah aku..aku suke tengok muke die..aku sayang sgt3 kat die...b..yuyunk sayang sgt kat b..jangan sesekali tinggalkan yuyunk..
   apew yang aku nak semue orang tahu..sekarang ni aku ngah BAHAGIE sgt5x.......rse nak menjerit nak bg taw satu dunie..hehehehe....

No comments:

Post a Comment