Wednesday 29 August 2012

minta maap semue..

dengan ini saya ingin meminta maap kepada semue follower2 saya tentang apew yang telah di tulis kisah2 sebelom ini..semue kisah2 yang keluar adalah rekaan semata2..saya sekali lagi ingin memohon maap sempena hari raya ini..dari ujung rambot hingga ke ujung kaki..
  eh ceh..dah macam apew dah ayat aku nih..papew pon aku memang nak minx maap..aku bukan sengaje nak reka2 cerite..aku bosan..sebab xde orang yang leh epy kan aku..luang kan mse ngan aku..dengar masalah aku..so dengan wat cerite2 macam tu..aku cm dapat rse apew yg aku nak..aku just nak rse disayangi..tp sekarang aku nak stop wat keje ni sebab aku dah jumpe orang yang aku sayang..hehehehe...yang sentiase epy kan aku..yang sentiase bahagie kan aku...tak kire mase...tmpat..waaaa...ni dah ayat jiwang nih..adoyai..eh salah lak...pon adoi tebo..tu laa ayat yang selalu aku dengar dari molot die....huhuhu...
          semua cerite 2 cinta yang terjadi adalah palsu..tapi cerite pasal lain tu betol laa..yg tipu nyer pasal cinte tu jew..hehehe...ye laa...dah bertahun cinte aku dimain kan..then kali ni aku dapat cinta yang aku rse betol2 sayang...aku dapat rse kan...
  erm...rse serba salah lak aku dah wat pengakuan ni..tp aku just x nak orang lain pikir yang bukan2 pasal aku jew...n sekarang nih aku nak satu dunie taw..law laa boleh bg taw satu dunie..ye dok..( ikot kate orang perak laa kate kan ) aku nak diowang sume taw yang aku ngah rse bahagie sgt3 ngan ezri ekram tu..PUJAAN HATI KU...hahahahahhaaaa..........
          cinta mati aku DIE jew...

No comments:

Post a Comment