Friday 8 February 2013

nak kurus..!!!!

erm..aku sekrang ni dah gemok giler..aku bukan x suke..mungkin orang yang tengok tu x nampak aku ni gemok..tp aku rasa badan aku dah naik..sebab nyer aku punyer baju banyak dah x muat ngan badan aku..='( sedih nyer..
   aku sekrang ni bnyak diet..aku bnyak makan roti ngan biskut jew..nasi tu kadang2 jew..ade laa 2 hari aku x  mkn nasi..hehehehe..sekarang ni baru turun 1 kilo jew..cm mne ni..berat badan aku dr 54g..sekrang ni 59kg..tu law turun..law x turun ari tu 60kg berat badan aku taw x..berat giler..
         aku nak mase sanding nnt badan aku cantik..sapew laa yang  nk kan mase kawen nnt orang amek gambar kite cantek jew tengok..aku risau badan aku ni dah besar jw..nnt g cube alik baju kawen tu takot dah x muat lak..dah satu hal lak nak g cari baju  lain..aku dah malas nak cari baju lain..
         baju mase nikah aku x risau sangat..sebab aku wat sendiri baju tu..tp law die taw ni memang kene marah kaw2 laa jawab nyer..tp aku nak kurus..aku nak kurus bukan sebab die asyik ejek aku gemok jew..x..bukan sebab tu..aku nak kurus sebab aku nak jd cantik mase aku kawen nnt..tu jew..
    dalam mase 3 bulan jew lg ni..aku harap sangat berat badan aku dapat laa turun..at least turun dalam 4 kilo kew..jadilah berat aku 55kg..erm..hehehe...jadi lah cm badan mase aku mule2 jumpe die dulu tu..kurus jew..kan best cm tu..hahahahahahaaa...
  papew pon biar aku sorang jew kurus..die x pew gemok..buncit..aku suke..hehehehe...saye suke..saye suke..saye suke..hehehhehee..sayang b sangat2..sayang b beribu-ribu lemon..hahahaahahhaaa..

No comments:

Post a Comment