Tuesday 12 February 2013

sebak hati aku ni...='(

salam semua..='(
  erm..sebak x hati korang bile ade nampak or taw something yg korang x patot taw..n bende tu mengaitkan ngan orang yg korang sayang..hati aku sebak sgt sekrang ni..tp xtaw laa..aku bukan x percaya kat die..aku percaye..tp sedih sgt bile aku sendiri dpt taw bende tu..aku nampak sendiri lak tu..lain laa law org lain yg cerite kat aku kew..memang aku x percaye..
             mungkin Allah saja nak uji aku kew..aku x taw..aku kene hadapi semue  ni..law mcj2 yang biase2 jew aku x kisah sgt..dah panggil "syg" tu..erm....='(   ade lak ajak g genting..tdo sane..pergi berdue..DUA org saja..apew tu..??kuat kan lah hati aku ni ya Allah...aku sayang die..aku x sanggup law die tinggal kan aku sebab ni..
     sedih yang teramat sgt hati aku sekrang ni..aku x nk pikir negetif..so aku g laa tanye die..mule2 pasal puteri..ntah sapew laa tu..die ckp kwn sekolah..oke..fine..aku terime..then yg ni dak BSN kat kedah lak..it's oke..law die ckp elok2 kat aku..tp x yah laa marah2 aku..ckp "law awak dah x percaye kat saye..dah x payah laa..law awak rse saye ni jahat..sudah laa.."  apew ni..sapew yg patot kene mrah n marah law di ikot kan situasi yg sebenar nye..
          law yg betol nyer aku yg patot marah die..sebab die yg men mcj ngan dak tu..die yg g ajak dak tu g genting..nak tdo sane bagai..pastu bile aku tanye die elok2..aku lak kene marah alik..cm aku ni yg wat salah kat die..hati dah laa ngah sedih..patot nyer terangkan bagi aku x pikir lain..cool kan hati aku..bukan wat aku tambah sedih..='(
   papew pon aku tetap kene sabar walau cm mne pon keadaan..memang bnyak aku yg mengalah..aku mengalah bukan sebab aku kalah ngan die..aku just nk cool kan keadaan..aku sayang kan die..aku x nk ilang die..x salah kan kite selalu mengalah ngan orang yg kite paling sayang..kan..='(

No comments:

Post a Comment