Friday 30 November 2012

hai..hai..hai..

hai sume..ari ni x taw napew..hati aku rse epy jew..dr pg td sampai laa sekarang...aku hope xde papew yg sedih laa tok ari ni nnt..aku takot gak..hehehehee..erm..esok mak ezri ngan umi nk dtg umah aku..so..alik jew keje ni aku teros jew kemas2 umah..yg penting..!!!basuh bju2 aku tu..aku sibuk sgt ngan menjahit..sampai kan bju aku tu berlonggok..naseb ade lg bju aku nk pakai..hehehe..
    aku sebenarnye ngah pikir ni..esok diowang sume nak dtg umah aku ni nk m kn apew ek..aku x taw nk masak apew..??erm..ayam masak lemak kuning..???ayam masak kicap..??erm..apew lagi huh..??yg penting nyer esok mesty ade sambal belacan..hahahaaa..dah lame kot aku x merase sambal belacan..huuuuuuuuu..sedap wooooo..
     ari ni muke aku rse cm berseri2 jew..hahahahaha..puji diri sendiri lak..entah laa..lepas jew aku bce selawat kat atas moto td before kuar umah nk g keje..sampai sekrang aku rse tenang jew..alhamdulillah...=)
   

  apew yg aku perasan tentang perubahan kat muke aku adalah..aku makin tembam...!!!!!owh..tidak..!!!!
tp ezri suke jew tengok..dah memang tu misi die nk wat aku jd montel..tembam..gemok yg pasti nyer..heheehe..
       so..aku ngah berdebar2 gak laa..tunggu ari ahad ni..esok laa..apew laa yg dibincangkan mak ngan umi ni..takot lak aku..doa2 jew laa sume nyer oke2 belake..hahahahaahaha..apew yg penting..!!!! senyum selalu...!!!!


1 comment:

  1. santik :) btw i dh follow u ;) follow me back okeyh :)

    ReplyDelete