Tuesday 13 November 2012

jam baru saye...

salam sume..hehehe..rse seronok sgt..sebab aku dpt jam baru dri ezri..hahaha..kisah mcm mne leh dpt jam ni memang kelakar..oke2..nk cite laa ni..sabar2..hahaa
   ari ahad ari tu..aku g umah umi ngan ezri..lepak2 ngan family aku kat semenyih..dr pukol 5 rse nyer sampai sane sampai mlm..memang best laa sume nyer kompol same2..untung adek2 aku..sekarnag dah dapat abg ipar 2 org..ye laa..along ngan abg Mat..aku lak ngan ezri..heehe..law sabtu n ahad memang berkompol laa menantu2 umi kat umah tu..lg2 law ezri ngan abg Mat tu ngan otak giler2..umi2 sekali kene kacau..
    aku sibuk main bola ngan eri..kitowang ni kan mcm budak2 sikit..ezri ade kacau adek ngah main game taw..pastu adek mule2 xde mengamuk sgt..just geram gitu2 jew..pastu aku ckp laa ngan ezri.."b jgn b..nnt die mengamuk abis sume org kang.."..ezri ni mne nk dengar ckp aku..die lg kacau adek..sampai laa adek mengamuk..die g baling sume bantal2 kat sofa tu..then aku lak back up si ezri..leh lak adek ckp cm ni.."iiiiisssshhh...!!same jew kepale angah ngan abg ezri ni laaa..!!!"  hahahaaha...
     pastu aku ngan ezri gelak2 laa..gelak bkan pasal die marah..gelak kan sebab die ckp kepala kotowang same..pastu aku ngan ezri pon dtg dekat2 gabung kan kepale kitowang cm kembar siam tu.."haaa..ni bru same kepala...hahahahhaha..."  adek lg bengang kitowang ckp cm tu..
              mase nk alik lak ni..aku ngan ezri ade jumpe bola dak kecik yg umi jge tu..warne merah..ezri jumpe dulu..pastu bru aku jumpe..kitowang berebut laa..men bola sepak..pastu mase ni laa jam tangan aku ni jatuh..pecah sikit...pastu tercabut tali die..terus mati..aku sedih giler time tu..terus aku berenti main..aku cm nk menangis taw..abg Mat ngan along ckp ngan ezri suroh pujok aku..sebab diowang taw tu jam kesayangan aku..then ezri pon dth dekat2.."meh laa sini..b betol kan..b minx maap..b x sengaja.." aku da wwat muke sedih daa..='(  " x pew..dah x leh betol kan daa..dah rosak.."  die g amek jew jam tu kat tangan aku g kat dapur betol kan jam aku tu..aku sedih jew tengok jam aku tu..uuuwwaaaaaaaa.....
      mase dalam kete nk alik.." yuyunk mara b kew pasal jam tu..yuyunk sedih kew..???"  "xde laa b..yuyunk oke jew.."  "x pew..esok b ganti ye yg baru.."  "x pew laa..nnt yuyunk beli sendiri.." padahal dlm hati aku memang nk die yg ganti kan..geram pon ade..tp aku x amek ati sgt pon..esok2 nyer die pon lupe pasal jam tu..=)
    then semalam aku g city mall kat Setia Alam..tengok wayang cite "Istanbul Aku Datang"..best giler cite die..mase nk tunggu wayang mule..kitowang g laa jalan2..then nmpak kedai PADINI..masuk laa..mule2 x expect pon nk cri jam..nk tengok2 jew..then die nmpak lak jam tu..die ingat laa nk ganti kan jam aku..aku wat2 x nmpak..die marah..g tarik aku..aku pon tengok2..belek2..aku ckp  laa cantik.." yuyunk minat yg tu kew..??ade lg kew yg minat..??cantik..???" law tanye cantik kew x..memang cantik laa.."dah..amek yg tu..".."eh..??nk wat apew..??"  "ganti jam yuyunk laa.."  "eh..x yah laa.." pastu amek laa g bayar..then terus pakai..die yg pakai kan..die ade pilih cm2 corak..cm2 warne..tp aku ckp nk warne putih..aku memang dr dulu lg jam tangan aku memang warne putih..hehehehe...

mne yg oke..heheee...rse nyer yg sekrang ni lg oke kan..nmpak cm ganas jew..besar die lebih kurang laa..membebel die bile aku ckp aku x nk yg kecik..aku nk yg besar..sebab aku memang nk yg besar..leh lak die ckp.."baik pakai jam dinding tu jew law nk yg besar.."  haahaahhahahaha..





No comments:

Post a Comment