Monday 5 November 2012

b...napew da lain...='(

erm..b..napew dah lain sekrang ni..sedih jew aku..sekrang ni die asyik sibuk jew ngan fon die..kredit die bnyak habis kat FB jew..die ade beli internet pakai fon tu..topup 10 ringgit..pastu x sampai 3 kew 4 ari die leh lak wat "call me back" kat aku..herm..
          memang die ade jew ngan aku..tp kat tangan die..mesty ade telefon..aku nk ckp pasal masalh aku pon x jd tengok gaye die cm tu..cm x nk dengar jew..pastu sibuk ngan tengok Fb pompuan mne ntah..dulu Fb sibuk cri brg kete..aku leh terime lg laa,...sekrang ni kerete die dah x yah nk cri brg2 kat dlm Fb lg..hish..geram jew aku ngan die..
       semalam aku g beli brg2 dapur ngan die..aku ingat nk beli brg tu leh lah spend time ngan die betol2..last2..telefon jugak die cri..troli pon bukan die tolak betol2..pastu aku dah x tahan..aku ckp jew laa.."asyik ngan fon die jew..x pew laa..org g cri brg sendiri.."mase tu aku ngah pilih "pad"..alasan die malu sebab aku ngah pilih brg pompuan..
     mase makan..mase naik moto..mase bwk kete...dok bersembang ngan die pon same gak..aku nk jew baling telefon tu..aku pikir2 alik..elok jugak fon tu rosak cepat..biar jew die pakai fon nokia biase tu..ade lampu tu..xde laa die asyik pegang telefon jew..
              dulu die x mcm ni..xde asyik nk melekat jew fon tu kat tangan die..elok jew die spend time ngan aku..sekarang ni..aku x taw laa..rse nyer bukan aku x ckp..aku dah ckp daa..die buat pekak jew.,.buat2 pekak kew memang x dengar langsung..ye laa..dah seronok sgt tengok fon tu..sampai apew aku ckp pon die leh x dengar..
      sebab tu aku bnyak diam bile die dah start pegang fon..sebab aku taw law aku ckp pon..same jew cm aku xde kat situ..b...napew cm ni..yuyunk nk b yg dulu..

No comments:

Post a Comment