Monday 19 November 2012

kesian kat bos..

salam sume..morning..erm..aku kesian sgt kat bos aku ni..bos aku ngan bini die memang baik..baik sgt..diowang ni cine..tp phm2 jew laa..cine kan..law dah baik..baik sgt..tp law sekali kite dah tipu die..memang susah laa die nk percaye kat kite lg..tp aku pelik sgt ngan company bos aku ni..bos dahoke da..tp napew laa banyak sgt pekerja die asyik berenti jew..x pernah nk tetap..mase akumule2 masok dulu pon same..aku rse x sampai seminggu aku masok keje..dah 2 org berenti keje..
       ade member tempat keje aku ni..Max name die..hencem laa gak..cine..hahaa..(taw ezri ni mampus aku..)aku selalu laa gak berborak2 ngan die..ye laa..kat opis ni aku ngan die jew yg ade..yg lain sume nyer wat keje luar..max pon ckp bende yg same cm apew yg aku ckp td..bos dah oke..tp pekerje yg x oke..apew yg diowang nk x taw laa..
    mule2 aku masok keje kat company ni ade lebih kurang 9 pekerje technicion..sekarang ni tinggal 1 jew..pastu tambah ngan aku ngan max..ade 3 org jew pekerje die..sedih aku tengok..company apew kan ade 3 org jew pekerja..aku try gak pikir cm mne nk tolong bos aku ni..tp aku sendiri pon x taw..erm...
memang kesian sgt kat kat bos aku..ni bln 11 ni bini die....Ms Leng mne ade msok opis..mak die sakit..kene stroke..erm..lg kesian..banyak jugak keje yg tertangguh...bini die jd akauntan kat company ni..sebab dulu ade org yg keje jd akauntan..entah sebab apew berenti..tu yg bini die tolong die..erm..dah 2 thun bini die kat company ni same2 jge bisnes ni..
      aku ade gak rse cm nk berenti jew..bukan sebab apew..sebab aku rse bosan sgt..xde keje aku nk wat..tp law laa aku berenti keje..cri keje kat tempat lain..aku mesty x dapat apew yg aku leh wat kat sini..memang relex..tp bile dah time bnyak keje..aku memang bzy laa citer die kan..hahaha...
    entah napew tbe2 jew aku rindu lak ngan Ms Leng tu..aku riondu nk borak2 ngan die..law die ade aku bzy laa sikit...bukan bzy apew..borak2 ngan die..cm2 citer laa ade..mule2 nk bincang pasal keje..pasal keje nyer sikit jew...pastu dah melarat jd citer lain..tu yg sampai 1 jam lebih tu..
hahahaha..memang seronok aku kat sini..tp bile dah kene marah tu biase laa..kan..

No comments:

Post a Comment