Monday 19 November 2012

kegilaan kat umah umi..

hahahahahaaa..semalam lepak jap kat umah mak aku..(umi..) =) ngan ezri..ezri l aw dah sampai umah umi law dah kat depan tv..erm..tv tu dah cm die punyer dah..ade lak time tu ezri gaduh ngan adek sebab nk tengok cite karton..aduhyai..ezri..awak tu nk jd suami org daa..leh jd bapak org daa..
  hehehehee..bile aku dah rse bosan..ade lak idea aku nk amek gambar..sejak akhir2 ni aku bnyak amek gambar ngan die..cm2 gambar laa ade..muke pon cm2 rupe ade..ujang tengok aku ngan ezri amek gambar..die leh gelak2 kan kitowang..ade satu pic ni kitowang wat  mate juling pastu aku tunjuk laa kat umi..ujang pon nampak laa sekali..die leh ckp pic ni pic org OKU..x patot...!!!!


aku paling suke pic yg aku ngan ezri wat molot muncung tu..hahahahahhaaa..aku ngan ezri ni law otak dah jd gile2..memang abis laa jd nyer..aku rse untung jugak aku dapat die ni..satu kepale..gile same2..haahahahaaaa...umi dah paham2 daa ngan perangai aku..pastu bile dapat taw jew yg aku ngan ezri ni satu kepale..lg laa umi pening nk melayan perangai aku ngan ezri ni nnti..tp setakat ni aku tengok umi ngan ezri oke jew..seronok aku tengok umi ngan ezri rapat..ade anak laki lg sorang umi dapat..even menantu sekalipon aku tengok umi x pernah nk layan ezri cm org luar dalam family aku..aku epy..bahagie..=)

No comments:

Post a Comment