Tuesday 30 October 2012

asyik wat salah jew...

napew ngan aku ni..banyak kali aku wat salah ni..aduyai..sekrang ni aku ngah tunggu mase jew nk kene marah..ya Allah..aku pon x taw laa apew yg aku pikir sgt sampai sume keje aku x betol aku wat..tu naseb baik surat tu x sampai kat main contractor lg..law x mati laa aku..nk jawab apew aku ngan company tu..
      borang tok Hand Over Project tu pon aku wat salah gak..dah banyak lak tu aku dah print..bukan nyer apew..diowang ni nk save paper..x nk membazir..tp aku..aduyai..memang membazir..bnyak giler kertas2 yg aku wat salah td tu kene buang..memang x leh nk gune lg pon..aku terime jew laa apew diowang nk mara2 kat aku..aku taw aku yg salah..memang patot pon aku terime..
              aku dah rse cm xde mood nk keje ari  ni..sebab takot kene marah lg..aku x suke..tp tu laa..kepala otak aki ni ngah serabut..pastu aku dapat keje bnyak sekali gus lak tu..memang jem laa otak aku nk pikir tu pikir ni..last2..huh..!!!nni mendapat die..bnyak salah aku dah wat..terime laa balasan nyer nnt..
    aku doa sgt2 Ms Ling tu x marah2 aku...td kat dldm fon pon cm nk marah aku..aku dah takot..aku ni jenis yg bile dah org marah kat aku..aku ni diam jew..aku rse serbe salah..ade jew yg aku rse x betol nnt ble nk ckp ngan die kew..nk bg brg kew nnt..ya Allah..hrp xde papew laa lepas ni yg jd..amiiiiinnnnnn...

No comments:

Post a Comment