Monday 15 October 2012

mase rehat ku...!!

hehehee..dah rehat pon..lame nyer aku nk tunggu mase rehat kan..perot dah lapar..aku ade bawak bekal..hehehe...alaaa...bukan bekal nasi pon..bekal mee sedap..heheh..sementara tunggu ezri sampai amek aku..aku sempat lg masak mee sedap tu..lepas mkn jew aku bosan sudah..adoyai..kayuuuuu...
       x taw nk wat apew..pastu aku ade terjumpe satu game ni..memang best..aku syok giler main game ni..sampai waktu rehat dah habis pon aku x sedar..hehehe..game kat dlm Fb..seronok main die..sampai mate aku jd pedih daa..asyik tengok skrin komputer jew..


hahahahahaaha....kelakar kan..bile dah datang time bosan aku..haaa..ni laa yg jd nyer..mule perangai cm budak2 tu dtg..hehehe..naseb laa ezri dapat aku..hahahaha..perangai kdang2 kalah cm budak2..cm x pernah main game dr kecik jew..
         makan aku pon kadang2 lupe kot..huhuu..apew laa nk jd ngan dak yg name die Fhaten Nursyazwanah ni..hahahahaha.....

No comments:

Post a Comment