Thursday 25 October 2012

menanti sahaja..

aku....aku x sabar..bile kate2 tu dah pon aku dengar dr molot si dia..bermakna hidup aku sebagai seorang remaja telah pon tamat...bermule hidup aku dengan segala tugasan yang baru..menjaga makan..minum..pakaian..kesihatan..dan segalanya berkaitan suami aku..kerana syurga aku setelah berkahwin bukan lagi dekat bawah telapak kaki umi..tapi  kat bawah telapak kaki suami aku..
dan aku akan berusaha menjadi seorang isteri yang baik dan solehah..aku akan belajar dr kesilapan aku..
harap si Dia akan menerima diri aku seadanya sebagaimana aku menerima dia seadanya..


"aku terima nikahnya Fhatin Nur Syawana Bt Saiful Bari dengan mas kahwin nya..........." aku x sebut harga nya sebab aku x taw..hahahaahaha...
erm..ya Allah..limpahkan lah kebahgian ke atas perkahwinan kami nnt sehingga ke akhirat..amiiinnnnnn...

No comments:

Post a Comment