Wednesday 10 October 2012

permudahkan urusan aku...ya Allah..!!!!!

  salam sume..hari ni aku sedih sgt..aku layan ezri td pon cm nk x nk jew..bukan aku dah bosan ngan die..aku x pernah rse bosan bile ngan die..tp ati aku ni susah pikir kan naseb aku..ayah tu..aku risau sgt..napew laa aya wat cm ni..='(
    ezri...aku sayang sgt kat die..aku xleh bayang kan apew akan terjadi law die xde nnt..means xde tu..law die tinggal kan aku laa..bukan xde tu..erm...ya Allah...permudahkan lah urusan aku ngan die..aku nk kawen ngan die..tp ayah ni sajew jew cm x nk jumpe aku..aku kesian ngan ezri tu..bwk aku jauh2 dtg nk jumpe ayah..pastu aya lak xde..aku rse serba salah lak kat die...
         aku seronok bile tengok die ngan umi borak2....aku rse bahagie sgt..tp aku takot law die xleh terime keadaan kelaurge aku..terutama ngan perangai along tu nnt..ezri ade bg taw aku..yg abg mat tu nk suroh aku ngan ezri ni kawen kew tunang cepat2 sebab nk tompang sekali...aku memang x nk....jujor aku ckp..aku x nk..aku bukan x nk tolong..aku nk rse epy..aku nk rse bahagie aku sorang..cukop laa apew yg aku dah korban kan tok along selame ni..kali ni hari bahagie aku pon x kan aku nk kongsi ngan die..korban lg kew..???
      aku sayang kat ezri..law die rse bende tu die x kesah..aku ikot jew..aku akan cube wat yg terbaik tok ezri..law ezri epy aku pon epy..tp aku memang x nk kongsi ngan along...='(
     bile laa ayah nk jumpe aku ngan ezri ni...aku x taw nk ckp apew lg ni..aku nk stop zaman bujang aku cpt2..bukan nyer apew..sebab aku dah x nk hati aku ni sakit ngan perangai laki2 lg..ati aku ni dah bnyak kali sakit sebab lelaki..ngan die aku sanggop wat apew jew asalkan aku dpt ngan die..bile ngan die...even die bnyak wat aku nangis..tp aku tetap nk gak ngan die..sebab aku nk jd kan die yg terakhir dalam hidup aku..aku kene terime apew jew kelemahan diri die..
    aku x kesah laa apew pon..die ni sibok nk diet sekarang ni...hehehehe..tp memang ade buncit sikit laa perot die..law x suap die mkn memang die xkan mkn nasi..law suap die..aku suap nasi tu banyak2..hahaa...aku mkn ciput jew..hehee...kelakar laa die ni..nk tergelak pon ade aku tengok die..x yah nk wat lawak..aku tengok muke die pon aku dah leh tergelak..die ade ckp " tengok muke b jew..gelak2..senyum2.."..hehehehe..aku suke tengok muke die..rse tenang..

No comments:

Post a Comment