Wednesday 24 October 2012

uh..!! takut sgt ni..

hehehe..fisrt of all..aku nk ucap kan selamat hari raye aidiladha kat k orang sume..hehehe..aku ade 2 perasaan mase hari raye nnt..satu mesty laa epy sebab aku dpt alik jumpe family aku then yg ke2 nye..perasaan takot..sebab nyer adala..ezri akan pergi berjumpe ngan ayah..then kitowang nk ckp yg kitowang nk kawen..agak2 apew laa jwapan ayah kan..aku serius takot sgt..
    aku takot ngan keputusan ayah nnt..ya Allah..permudahkan lah segale nyer..erm..harap2 ayah oke jew laa nnt..aku takot ayah x nk jumpe aku jew nnt..ye laa kan ayah kan tengah merajuk ngan aku lg..dah hampir 2 bulan aku x berckp ngan ayah..x jumpe pon..aku call pon x nk angkat..law mcj lg laa..law jumpe...erm..tengok jew laa nnt cm mne..aku dah ckp ngan umi suroh pujok ayah..yg aku nnt nk dtg ngan ezri nk jumpe ayah..kitowang dtg bukan ngan kosong2 jew..kitowang dtg bawak hajat besar..memang besar..bukan main2 taw  yg ni..kitowang nk bincang nk kawen..
  ari tu mse aku men bowling ngan ezri ngan patel..tbe2 aku dpt mcj dr abg Mat.."angah..law angah nk kawen dulu..kawen laa..ang blom wat keputusan lg.."aku seronok bukan nyer apew..xdde aa nk kongsi majlis ngan diowang nnt..ezri bile aku tunjok mcj tu ngan die..suke betol die..aku lg laa suke..x yah ckp..hahahahaa..
  papew pon..kite tengok jumaat ni mcm mne..law ikot kan hati aku ni..memang aku x nk alik jew..sebab takot sgt..tp law aku x alik cm mne aku nk bg taw ayah y  aku nk kawen ngan ezri ni..umi ade bg taw kat aku.law yah wat hal kali ni..x nk jumpe aku..aku kene pegi jumpe pak ajak..ckp pasal bende ni..tp aku x nk ckp bukan nyer apew..nnt apew lak diowang ckp..cm aku ni ade ayah tp cm  xde..apew nk wat ni...perasaan takot ni selagi x selesai bende ni selagi tu laa  perasaan takot ni semakin membuak2..
    ezri ckp "patot nyer b yg rse takot..bukan nyer yuyunk..ehehe..law syg b jgn takot eh..." aku senyum jew laa..=) heehehehehe..dah x takot daaa..pastu lame lg..aku takot alik..hahahahaa

No comments:

Post a Comment