Wednesday 17 October 2012

yeyeye...!!!pg johor...!!!!

sabtu ni g johor..yeyeyeyeye...seronok sgt dpt taw jd g johor..lame x jejak kan kaki g johor..leh laa jumpe akak seri n akak ain kat sane..dpt jumpe jap pon x pew..hehee...aku g ngan ezri..mesty best..kitowang g joor tu sebab nk amek patel..member ezri ni..die belajar kat uitm segamat..segamat..???erm..dah dekat dah tu ngan kampong aku....rindu ngan pokok rambutan yg aku selalu panjat dulu..apew kabar laa pokok tu kan agak nyer..heheh
     aku g sane naik kete..selalu nyer law aku jalan jauh ni aku mesty tdo dlm kete law aku rse x de papew nk wat..law borak2 nnt takot kacau org nk bwk kete lak..hahahahaa..so...aku akan bawak teman aku..at least aku leh pelok die dlm kete..nk pelok ezri..erm...mne laa leh sgt..die ngah fokus bwk kete..lg2 jete die cm tu sekrang ni..x selese lak nnt die nk bwk kete..aku bwk my bebear..yg ezri bg kat aku mse kitowang g Time Square dulu..comel..huhuhuhu..name die l ambut..haaa..yg tang name tu bukan aku ngan ezri yg bg..tu haa..patel tu yg bg..hahahahaha....bru jew kuar kedai..mlm tu dah dpt naik moto..patel naik ngan lambut..hahahahah..kelakar giler..

     aku selalu pelok die time aku tdo..cian die abis kene sepak..kene kepit..kene baling..kene tumbuk..tengok die ingat kat "MY BOTAK"..eeheee..ezri laa..hehehe

No comments:

Post a Comment