Wednesday 10 October 2012

terasa sayang..

salam sume nyer kat sini...aku rse akhhir2 ni n hope sampai bile aku akan rase cm mne..terase sayang sgt kat die..aku rse rindu kan die setiap mase..even die ade kat depan mate aku pon..aku tetap rse rindu kat die..die memang lelaki yang power yg pernah aku jumpe..sebab nyer aku ckkp cm tu..sebab die yg boleh wat aku jd cm ni sekrang..aku syg die sgt2..n aku x nk..n x sanggop hilang die..law die ckp nk g mne2 yg jauh tanpa aku..aku mesty rse takot..sebab aku takot hilang die kat mate aku..
            makin hari makin sayang..n makin hari makin bahagie aku rase..hari2 aku ade bersama ngan die..banyak kenangan aku ngan die..pernah sekali tu kitowang g mkn  mlm kat kedai yg biase aku g tu..ade cerite thailand tu..pompuan tu tinggal kan die..pastu ezri leh lak ckp cm ni.."b x dpt bayang kan law yuyunk tinggal kan b..mungkin b x g keje..x kuar umah.."..aku sentap bile dengar die ckp cm tu..bile die ckp pasal yg berkaitan TINGGAL..hati kau sentap sgt..cm die yg nk tinggal kan aku..molot aku terkunci nk ckp..aku diam jew..pastu die mesty tanye.."napew diam..betol laa tu nk tinggal kan b.."..ya Allah..apew lg yg patot aku ckp kat die..yg aku xkn buang die dlm hidup aku..aku simpan die baik2 jew kat tempat yg paling selamat..dalam hati aku..dalam sgt aku simpan..xkan keluar..aku sayang kat die..aku sedih sgt bile die ckp cm tu..
   
                betol org ckp....cinta tu menyakitkan..tapi cinte tu jugak laa yg wat kite rse epy..bahagie..kite sentiase tersenyum...die memang bnyak kali wat aku keluar kan air mate..aku ade terbace satu artikel ni..tp x taw laa betol kew x..tp buniy die cm hadis..."jika seorang lelaki itu mengeluarkan airmata wanita yg disayanginya..balsannya lelaki itu akan dipukul dengan mengunakan tulang rusuk wanita itu.."..takot lak aku dengar cm tu..

No comments:

Post a Comment