Monday 8 October 2012

gaya baru saya..

alhamdulillah..sekarang ni aku dah berubah sikit dari segi pemakaian aku..aku sekrang dah bertudung..rse lege pon ade gak..aku dulu pon ade pakai tudung..tp bukan selalu..tp dah lame x pakai rse cm lain jew ble kuar jalan2 pakai tudung..tp elok gak,.,.cm ezri pernah ckp kat aku..law awek bertudung ni terjage sikit..bukan senang2 orang nk kacau2 kite..nk ngurat2 kite..ade tuade..tp ade care nyer..hehehee..
   hari ni first day aku dtg opis pakai tudung..mule2 malu jgak,..diowang pandang aku semacam jew..pandang aku cm x kenal lak aku ni sapew..aku cm nk kenal..tp aku tahan jew..hehee
  tp amer ckp aku comel pakai tudung..die tanye napew tbe2 aku ubah style..aku pon ckp laa..napew slah kew..die teros diam..bos aku lak xde ckp papew..sebab masing2 pg tu sume org sibok..aku pon sibuk sampai malu aku teros hilang..aku tanye diowang cm bisae jew..tp diowang lak aku tengok semcam..xde nk ckp sgt ngan aku,.,.max pon same..selalu die ade tegut aku mse die nk kuar mkn.,.,pastu law die alik dr mkn mesty die tanye aku x  mkn kew lg..
  erm..xpew2..pikir posotif..mybe diowang ari ni sibuk sgt..sume org bad mood jd nyer..tp aku epy..hehehe

No comments:

Post a Comment