Monday 15 October 2012

aku yg dulu....

diri aku yg dulu..x bertudung...tp aku rindu ngan style rambut aku dulu..law nk kuar jew..mesty kene pikir apew style aku nk wat..hehehee..tp sekarang aku dah bertudung..so..x yah pening2 nk pikir gaya rambut..tp pening nk pikir gaya tudung lak..hahahaha...
erm...tp sekrang rambut aku dah panjang sikit..heheeh...ni gambar last aku kuar x pakai tudung..pastu aku dah start pakai tudung..dah xde gambar aku x bertudung kat laur umah lg...pasni sume gambar2 aku imej pakai tudung...
law dah bertudung..imej pakaian pon mesty kene ubah jugak kan..erm..pasal baju ni pon aku pening gak..aku ni jenis yg x pandai nak bergaya sikit..law dulu aku x pakai tudung..aku main bantai jew..pakai sarung jew baju apew yg ade..tp sekrang ni aku kene jge sikit imej aku yg bertudung..kene padan ngan tudung..
tp xpew..yg tu leh belajar..nk seribu daya..x nk seribu dalih..kan3..hehehe..hope lepas ni aku akan jd apew yg aku nk..aku teringin nk pakai selendang..tp aku x pandai...ade kwn ezri ni..name die yana awek iqbal..cantek die..aku tengok die pakai selendang cantek jew..tp ezri ckp.."jgn ikot org lain..jd diri sendiri.."...

1 comment: