Sunday 14 October 2012

terkilan saye...

erm..terkilan saya nak g kenduri abg napi..x dapat nk bergambar ngan diowang..hurm....n lg satu terkilan sebab x dapat jumpe kwn2 aku..aku dah seronok daa dapat jumpe diowang sume..dah janji nk lepak kat ibrahim..tp x dapat..bukan sekali taw x jd..da bnyak kali dah jd cm ni.,..aku sedih sgt..
         apew laa nasib aku..aku ni ade kwn tp cm xde kwn..terperok jew..diowng sume ngan study..aku ni..dari dulu same jew..cm xde perubahan..kejar duit tok idop..mcm2 maslah aku ade..tp aku still leh senyum depan die..kadang2 aku leh nangis bile pikir kan naseb aku cm ni..
       naseb aku sempat jumpe ngan umi..kesian aku ngan umi..apew yg patot aku wat tok tolong umi..aku rse aku dah x kesah laa psal naseb aku..aku sakit kew..lantak laa..lepas jew alik dr JB..aku nk teros minx keje part time..hope dapat..aku leh dapat duit lebih..aku x pikir pasal diri aku..tp aku piokir pasal umi..pasal along..aku nak kene kompol duit topk kawen lg..erm...pening nyer pikir....sakit pale aku ni x hilang2 lg ni..
       dalam keadaan cm ni aku nk sambung belajar..cm mne ngan umi nnt..sapew nk tolong umi nnt law bukan aku..org lain leh ;ah ckp x pew susah sekarang..pg jew sambung belajar tu..nnt bile dah abis belajr nnt leh dpt keje bagus2..x de makne nye sume tu..x kan aku nk biarkan umi sorang2 susah dlm mase 3 tahun aku g belajar kan..aku x sanggup..aku sanggup korban kan mse depan aku tok adek beradik aku ngan umi..
    aku x kesah pasal diri aku ni..sebab aku taw cm mne nk jge diri sendiri....erm...aku sedih sgt..aku cm dah x kuat nk harungi sume ni..org tengok mungkin rse ni  masalah kecik..tp aku yg memikul beban ni dr aku kecik lg..aku dah penat..tp aku terus kan gak...ya Allah..kuat kan lah hamba mu ini..naseb ade ezri yg selalu ade dekat ngan aku...yg selalu wat aku senyum..walau pun kadang2 ade wat aku naik angin n terase..tp die jew yg aku ade sekrang ni..aku x nk susah kan die..sebab tu aku nk senyum jew depan die..=)
              tp aku takot law aku amek keje part time nnt..aku jd jauh ngan die..aku x sanggup tu..aku takot nnt perasaan sayang die kat aku jd kurang..sebab aku xde mse tok die..aku x nk hilang die..cukop laa aku dah hilang bnyak sgt org yg aku syang selame ni sebab aku berkorban tok keluarge aku..kali ni aku dah x nk berkorban dengan hilang die dr hidop aku..aku....aku x taw apew nk ckp lg..aku sebak sgt sekrang ni..yg dengar suare nangis aku sekarang ni hanya Allah jew..aku taw apew yg jd kat diri aku sekarang ni mesty ade hikmah nyer satu hari nnt..aku kene bnyk2 sabar jew..
         aku kene kuat..aku kene pikir pasal umi...erm...='(..dalam keadaan aku yg mcm ni sekarang..aku just nk seorang yg jd pendengar yg baik dan setia dengar setiap luahan aku..tolong dengar apew yg aku rse..tolong dengar cerite sedih aku..ni x..tipa kali aku cerite masalh aku..cm nk x nk jew dengar..sibuk ngan telefon die..sibok ngan kete die..sibok ngan cerite2 die..tp aku sabar jew..aku cerite kat Allah..die laa pendengar paling setie sekali...sejaht aku Die masih mendengar dan menolong aku..Allah..='(

No comments:

Post a Comment