Sunday 2 September 2012

4 hari bermakna...

   askum...cerita 4 hari bermakna ni sebenarnya xde lah bermakne sgt pon..tp ni yang wat kan aku x leh nak pisah ngan die walau pon sekejap..aku dah sayang sgt3 kat die nih..4 hari aku berkepit ngan die..sebelom tdo ade muke die kat sebelah aku..bgon tdo pon ade lg kat sebelah aku..ade jew aku tengok muke die..
     die....EZRI EKRAM...aku x pernah rse bosan tengok muke die tiap2 ari..tp ade satu hari tu..aku dah tdo daa..nyenyak giler..pastu tbe2 lak aku leh tersedar..sedar2 jew aku tengok die dah meleleh air mate..die nangis..aku dah risau dah napew lak die nangis nih..aku x nk tengok die nangis sebab aku..
     pastu die cium aku..pelok aku..die ckp.." b x nk ilang yuyunk..." aku dah risau sgt dah..napew lak ni..tbe2 jew...then die tunjok blog aku..rupe2 nyer die dah bce blog aku nih..aku rse serba salah lak wat die nangis..die ckp die akan usaha kan jugak nak wat pelamin tok kite kawen nnt..aku sebenarnyer x kesah pasal sume tu..tp die nk gak wat sume tu..die ckp alik apew yang aku tulis kat blog aku nih..
               dengan care tu jew aku leh luah kan yang aku memang sayang sgt kat die..4 hari aku mkn minom..tdo..bergelak tawa..gurau2..baring2..sume nyer same2..aku seronok sgt..x lame lg aku nk ade umah sewe aku sendiri..aku dok sorang2..selese sikit kan..??? heheheee...
  tp deposit pakai duit die dulu..sebenar nyer aku x nk pakai duit die..sebab aku x nk susah kan die..tp aku memang dah xde duit langsong sekarang nih..
        kat umah ni kadang2 aku x mkn pon...sebab xde bende nk msak..aku pon tunggu jew laa die datang..kuar ngan die memang mkn jew keje aku..tu yg x sampai sebulan aku ngan die badan aku dah bulat da jadi nyer..
        =)..seronok x terhingga..tp sampai sekarang aku x habis pikir lg..mcm mne die leh tengok n bce blog aku nih..padahal aku x pernah bg taw die pon psal blog aku nih..

No comments:

Post a Comment