Sunday 2 September 2012

bear LAMBUT..!!!

LAMBUT...hahahaa...name bear baru aku..die belikan mse kitowang g TIME SQUARE..best sgt time tu..die betol2 bawak aku g berseronok...memang ilang sume tensyen aku..macam kitowang men kat situ..ade kawan die name die PATEL..
   seronok kawan ngan die..otak giler2....tbe aku x leh nk rapat sgt ngan patel tu..sebab ezri tu mcm cemburu jew..x pew laa..cemburu tu tande nyer sayang..hehehee.......papew pon patel tu kawan baik dei..so secare outomatik nyer..patel tu pon jd kawan baik aku jugak..aku kene hormat patel tu mcm mne ezri hormat die..
         name lambut ni patel yang bg..hehehee...penganti ezri bile ezri xde ngan aku..aku bwk tidor...comel taw....hehehe...jali pon xde..atoi...hahaaaa...
aku sayang kat lambut ni..sebab die cm bayang2 ezri bg aku...law leh aku nk jew bwk lambut ni kat mne2 jew kitowang pegi..taw x betape malu  nyer aku bile kene bwk lambut ni pusing satu TS then naik KTM lg tu..tp aku bangge sebab bear ni pemberian dr orang yang aku cintai...
              rse cm budak2 jew time tu..pelok bear sambil jalan2...hahahahahaha...memang xkn di lupakan seumur hidop aku laa...pastu die lg ejek aku lak tu..."eeeeee...bwk bear...." aku dah tutup2 muke nk cover malu...naseb x ramai orang yg pandang....ade gak laa sekejap die pegang bear tu..haahahahahahahaaa...kelakar lak aku tengok die cm tu..tp comel..lg2 die ckp cm budak2..pelet...ade laa aku x phm sikit apew die ckp..tp aku suke dengar...comel sgt...aku sayang kat die..papew pon die wat..korek hidong kew..kentot kew..memang leh wat aku tergelak habis laa....
            herm....aku sentiase ingat memori aku time first time jumpe die...wat kan aku bertambah sayang sgt ngan die..sekarang dah sebulan 2 minggu aku dengan die..memang die ade wat aku nangis mcm orang giler..tp..aku sentiase maap kan apew yg die wat..sebab aku sayang sgt kat die....aku x sanggup hilang die...
          even die dah xde nnt...aku mungkin xkan cri pengganti lg..biarlah aku dengan cinta die sampai mati...aku x peduli apew yg jd asalkan aku leh bersama dengan die sampai bile2...

No comments:

Post a Comment