Tuesday 4 September 2012

nak macam mne lg sayang...??

erm...nak mcm mne lg sayang...??? soalan ni aku tuju  kan kat ezri..( b ) nak aku tunjuk kan mcm  mne lg yang aku nih betol2 sayang sgt kat die..die susah sgt nk percaya apew yang aku ckp..dia selalu tanye yang aku ni sayang x kat die..die tanye seolah-ola aku ni nak mainkan perasaan die jew..
         apew yang patot aku wat..semalam aku dah g tengok umah sewe..aku dah ckp dah ngan die..law die rse aku nih menyusahkan die..x yah laa..lg pon aku taw die pon bukan nya ade duit sgt..dengan nk betol kereta die lg..mkn beribu gak tu..tinggal bapew jew duit die kat dlm bank tu..
      pastu semalam dalam kereta die nampak sgt penat..mengantok..sampai terlelap laa die kat dalam kerete tu..aku takot excdent jew....aku x kesah law aku yang msok hospital..aku x kesah law badan aku yang sakit..asal kan die selamat..lepas hantar aku balik..aku ckp ngan die...kalau dah sampai umah bg taw aku..aku pon dok tunggu laa..mne laa die nih..da sampai uamh kew belom..sampai lah pkol 1 bru aku tdor...aku ingat die mungkin dah tdor kot sebab penat n ngantok sgt..aku x nk laa ganggu die..
         pastu umi call bg taw suroh minx maap ngan ayah..aku x berani nak call ayah sebab aku taw aku salah..aku pon mcj jew laa ngan ayah..aku sedih sgt time nih..napew time aku sedih aku mesty ngah gadoh ngan die..lg wat aku bertambah sedih..='(
          pastu aku bru jew nak tdo..die call aku..merajok..sebab aku x de mcj die kew call die kew..aku ingat die dah tdo..die touching sgt..aku susah hati ble die jd mcm ni..die kate sajew jew nk uji aku ni risau kan die kew x..aku ngah serabot sgt ni...law die x leh nak bersama2 ngan aku ble time aku ngah sedih kew susah kew..x pew... tp tolong laa jgn wat aku sedih....
          aku sayang kat die sgt2..aku sanggup wat apew jew..aku nk pujok die mlm tu..tp aku letih sgt..hati aku ngah sedih jd aku xde mood..pg td die hantar aku g keje pon biase2 jew...aku taw law die dah kuar ayat 'saya' n 'awak' tu..memang die ngah mara lg...
         APEW PATOT AKU WAT....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku x nk gadoh ngan die...aku leh jd gile law die xde dalam hidup aku...tolong sayang..paham saya.....paham yang saya sayang sangat dekat awak.....


No comments:

Post a Comment