Thursday 6 September 2012

nak 'sayang' tahu ni...!!!


salam....ade kan lelaki yang sangat sensitive ble pompuan berksar ngan die..terutama sekali ble pompuan tu awek die..mule laa die nak merajuk..cm ezri ni..aku kadang2 x de niat pon nakberkasar ngan die..aku gurau2 jew ngan die..law die terase kan die mesty ckp mcm ni taw " ow..dah pandai kan sekarang.." erm....
          hati die memang lembut sangat..aku sayang die..balik keje ni aku nk ckp kat die aku rindu sangat kat die..nak pelok die kuat2...sebab nnt 2 hari aku x jumpe die...die ade kursus kat bangi..law laa aku leh ikot dah  lame die bwk aku sekali g sane..
      aku x taw sebenar nyer si ezri ni leh sabar kew x layan perangai aku ni..terutama nya perangai aku yang degil ni..aku xnk die jd serabot ngan perangai aku ni..aku x nk die bosan ngan aku..aku kadang2 tertanye die bahagie x bile kuar  ngan aku..die tu cepat merajok..so papew yang aku nak ckp ngan die aku mesty pikir kan alik..tkot nnt die terase ngan bahase aku kew..terase ngan cara aku kew..tp aku nak die bace yang kat bawah ni..aku jumpe td...memang ni yang aku nak sampai kan..


No comments:

Post a Comment