Monday 10 September 2012

tahan lapar demi DIE..

aku tahan lapa sebab aku x nk habis kan duit dei semata-mata asyik bg aku makan..aku bukan x nk mkn pakai duit aku sendiri..tp sekarang ni aku memang ngah xde duit langsong...ade pon cukop2 sampai hujung bulan ni..sampai aku dapat gaji..aku kene jimat..aku x leh nk belanje suke2 jew..
  die suroh aku mkn nasi..tp aku xnk..die marah sebab aku kan ade gastrik...law x mkn nnt leh sakit perot..die suroh gak aku g beli nasi..sebenar nya aku memang lapa giler..tp aku xde duit...aku xnk ckp ngan die yg aku xde duit..cukop laa aku asyik menyusah kan die jew..aku taw duit kat bank die dah banyak habis..aku x nk habis kan lg..x pew laa..aku tahan sampai hujung bulan ni jew..
   " yuyunk minx maap b..yuyunmk x nk susah kan b..yuyunk x kesah yuyunk x mkn..tp yuyunk nk b mkn..law yuyunk ckp yuyunk x nk mkn..nnt b pon x nk mkn gak.."
   aku kene kuat...aku x nk die tengok aku lemah..aku nk die anggap yg aku ni asyik minx tolong die jew..aku xnk die pikir yg aku ni asyik menyusah kan die jew..

No comments:

Post a Comment