Tuesday 4 September 2012

Ya Allah..kuat kan aku..

erm....salam...sekarang ni hati aku betol2 rse x tenang..salah satu sebab nyer ezri marah lg kew kat aku pasal semalam...law x marah pon mesty die ngah merajuk...lg satu pasal ayah..ayah ngan aku dah oke sikit..tp salah aku..memang salah aku..patot nyer aku sebagais seorang anak..kena pergi jumpe die tanye kabar sekurang-kurang nye..tp aku..ngan uni aku ade gak laa call...tu pon jap jew..sebab aku kat sini pon xde duit sgt nk topup..aku simpan kredit tok urgent jew ni..papew jd senang..
             ya Allah....kuat kan lah hati aku ni tok hadapi segala cabaran yang datang sama ada cabaran dalam bercinta..dalam pekerjaan dan juga dlm keluarga aku...aku satu2 nye harapan keluarga..so aku kene pikol tanggungjawab yang banyak..sekrang aku daa hidup sendiri..so susah senang memang aku kene tanggung sendiri..ezri memang ada dekat ngan aku..tp aku xnk menyusah kan hidup die....
          aku terase ngan apew yang die ckp ngan aku semalam...mase die merajok yang aku x call die..aku ckp pasal ayah...die leh lak ckp cm ni.."erm..td  masalah umah..sekarang nih masalah aya pulak.." erm...die ckp cm tu cm die xnk ade time aku ngah serabot..die tambah kan lg...aku x salah kan die law aku terase ngan apew yg die wat..sebab die x paham apew yang aku rse...apew yang aku tanggung...
      jangan sampai nanti aku betol2 x  leh nk pkr lg..semua orang aku lari..aku dah dok umah sorang2...dok jew laa kat umah tu sampai berulat..xde sapew pon yang taw..memang xde sapew pon yang t aw aku dok kat mne sekrang ni...just ezri sorang jew yang taw...aku percaye kan die sepenuh hati aku..papew jd kat aku..pandai2 laa die cri aku kat mne....aku ade jew kat umah tu..kurung kan diri...
           AKU TENSYEN SGT......!!!!! " b...tolong laa ade time yuyunk perlu kan b..." tu jew yang aku minx dari diri die..aku x nk duit die...pasal duit umah tu..aku x  minx...n aku x nk die bg..aku PINJAM..so nanti ble aku dah ade duit aku bayar alik...seribu...aku law leh xnk hutang apew2 pon ngan die...cukop die bg aku epy..ade mse aku sedih..aku x pernah pinjam duit orang sampai banyak cm tu sekali..paling banyak pon 50 ringgit jew..tu pon ngan akak aku jew..ngan orang lain aku memang x berani..aku sanggup ikat perot dari minx duit kat orang..


No comments:

Post a Comment