Wednesday 5 September 2012

dapat umah baru...yeye..!!

askum semue..hehehe..epy sgt ari ni sebab aku dah dpt umah sendiri..bukan umah beli..tp umah sewe  jew..yang seronok nyer sebab aku dok sorang...papew nk wat kat umah tu aku jew yg taw..nak pakai baju kew x nk pakai baju kew..lantak aku laa..hahahahaaaa...
  semalam aku ngan ezri g amek barang2 aku kat umah akak ain kat putra perdana tu..sedih jew aku tengok akak ain tu..aku taw die x nk lepas kan aku..sebab die dah rse aku ni mcm adek die sendiri..sebelom aku gerak..aku g jumpe die dulu..pelok..salam die..die bg aku memang baik..aku x pernah rse sakit hati ngan die or rse marah kat die..
     aku dok nga die 2 bulan jew..tp aku bersyukur sejak aku dok ngan akak tu banyak bende yang aku belajar pasal hidup bujang ni..die risau aku dok sorang2 kat umah baru ni..umah bru ni oke laa..tempat die selamat..tp aku x taw lg arah kiblat kat mne..nnt aku alik aku tanye laa sapew2 kat kawasan umah tu..umah die leh tahan besar..umah aparment je pon...tp oke laa tok aku sorang jew yang dok kat umah tu...
         hehehee..terima kasih sayang..tolong saye kemas n bersih2 kat  umah tu semalam..cian awak...penat angkat barang2 saye yang banyak2 tu..berat2 lak tu semue nyer..lg bertambah sayang saye kat awak...
  nmpak  nyer gaji aku nnt akan aku abis kan tok hias umah aku..nnt ble dah oke sikit..cantek sikit..aku nk bwk family aku datang...tengok umah aku...rse bangge lak aku..hehehe....

No comments:

Post a Comment