Thursday 6 September 2012

tertido..aduhai..

aduhai..mengatok nyer aku kat tempat keje..aku mengantok bukan nyer sebab apew..sebab aku bosan kat dalam opis ni sorang2..dah laa dulu mse keje ngan abg napi aku keje pon dok sorang2 kat dalam opis..yang ni pon same gak kew..
    tp tempat keje yang ni oke sikit..at least aku ni diowang hormat..x mcm abg2 aku tu..aku taw laa aku ni  sporting....tp x yah laa sampai nk bukak baju pon depan aku..aku taw laa opis tu sekali ngan umah korang tp  hormat aku ni..aku ni pompuan law aku ni lelaki x pew..sebab aku ni same ngan diowang..tp aku pompuan kot..
          tempat keje yang ni oke sikit..ye laa kan..keje ngan cina memang oke..tp kene kerje sungguh2 laa..erm...cepat dapat naik gaji..law sekali die dah bg kepercayaan kat kite..memang sume die bg nnti..last2 nnt kite x yah wat keje..just moniter apew yg org wat jew..pastu dapat gaji tinggi..memang best laa cm tu..
        bos aku ade ckp..aku ni mude lg..so kene banyak blajar..law x taw x pew..leh tanayer jagn jd bodoh sombong..cm kerani diowang yang dulu..ckp taw wat keje..tp bile suroh ade jew yang salah nyer..senang nak citer kan jujur jew laa..law x pandai ckp x pandai...
  tp aku ade rse x selese sikit ngan big bos aku..ye laa die lelaki..sudah lak tu bini die ade keje sekali ngan die lak..sudah..tp so far ni oke2 jew..bini baik giler ngan aku..bak kate ezri..tkot nnt mule2 jew baik..nnt dah lame keje wat cm hambe die lak..aku harap xde laa cm tu..
        aku ngah xde keje nak wat..so aku bukaka youtube..leh lak aku tertido..cm kat umah lak aku wat..cm tengok tv kat depan pastu leh terlena lak kan..naseb baik die x perasan aku tdo..law x memang mampus aku nk jawab apew..tp hampir2 kantopi gak laa..ppintu kitowang ni ade keselamatan sikit..so sapew 2 yang nak masok kene tekan lonceng..pastu kitowang tekan butang bru leh masok..max..pekerje pakar IT tekan lonceng nak masok..aku leh bantai senyap jew..ye laa.dah nyenyak tdo..mne laa nak dengar kan..kelakar giler kot.. 
      pastu bos aku perasan napew xde sapew yang bukak kan pintu..so die datang depan..naseb baik aku dengar suare die ckp " eh..ade orang oooo..??" teros aku bangun..cover2 sikit mate aku..tkot law merah kew cm bru bngun tdo kan..naseb die x perasan..hehehehe

No comments:

Post a Comment