Friday 21 September 2012

seronok sgt....=[)


salam semue...hehehee...ade bende seronok aku nk cerite ni..semalam kan..aku g umah mak ezri..ehh..umah kakak die lah...kat meru...jauh gak laa law dari pucong....sebenar nyer mak die suro datang sane sebab nak minx tolong tolak kan kete kancil mak die tu..kete tu x leh nk start..so kene tolak nk alih kan tempat..mule2 aku pikir just datang sane jap jew..pastu alik..sebab aku nk kene kerje ari sabtu..
      bile sampai sane...tolak laa kete mak die tu..kelakar lak..hehehe..mak die ckp "cm best lak bwk kete x yah start.."hehehee...aku ngan ezri g tolak kete tu..naseb kete kancil...ringan sikit...aku ngan pakai baju kurong nyer tolak kete..kelakar sgt..tp sweet jew..hahaahahaaha..
      akak die ade tanye tdo umah kew..aku x ckp papew laa..sebab ezri ckp x tdo pon..pastu mak die pujok2..kitowang pon tdo laa kat sane..mak die ingat aku x keje ari sabtu...akak die pon taw..law keje ari sabtu x de banyak keje pon nk kene wat..akak die ckp apew.." mkn gaji bute jew keje ari sabtu.."hahahahaa...aku selese sgt ngan family die..aku suke dok ngan mak n akak die..rse cm masok jew..
       aku tdo kat bilik mkn die...aku tengok die ngan mak die rapat sgt..aku taw sebab apew..die pernah cite kat aku..aku x nk bukak cite pasal mak die bukan nyer apew..aku takot nnt die nangis...aku x suke tengok org yg aku sayang nangis depan aku...aku rse sedih sgt...die urut mak die..mak die memang rindu sgt kat die..mak die memang nk die jew yg urut kan mak..aku mule terpikir...law aku dah kawen ngan die nnt..cm mne laa mak die kan..ye laa..kire nyer ezri tu dah jd hak aku..amboi..hak aku..hahaha...tp betol laa kan..mesty kesian ngan mak die..
      aku pon dah mule rse rindu sgt kat umi..bile laa aku leh alik jumpe umi..asyik xjd jew nk alik...aku x leh nk salah kan ezri x jd bwk aku g semenyih..aku taw mungkin die penat..die ade banyak keje..aku x kesah die nk spend kan mse lebih ngan mak die..sebab tu mak die..walalu cm mne pon..aku mesty yg no 2 bile ngan mak die..tp aku pon ade mak jugak..aku pon nk cm tu ngan mak aku..manje2..die dah besar cm tu pon aku tengok dpt lg golek2 kat mak die..aku ni...rse nyer dah lame sgt aku x manje2..gedik2 ngan umi..sebab aku kene korban kan sume tu tok adek2 aku yg lain..tok kak long..die sakit..='(
         dah bayak aku korban kan..termasok laa perasaan aku..aku pendam..so..aku harap sgt bile aku rapat ngan mak ezri at least aku dapat rse di manje oleh seorang ibu..memang org selalu ckp kasih ibu xde banding..kasih mak die memang x kn same cm kasih umi bg kat aku..tp law aku x dpt jumpe umi..aku memang dapat jumpe mak die..sebab aku lg bnyak kali jumpe mak die berbanding aku jumpe mak aku sendiri..sedang kan meru ngan semenyih..jauh lg meru..semenyih tu xde jauh sgt...walau cm mne pon aku x nk sisih kan umi..ni jew mase yg aku ade sebelom aku kawen..sebab aku kawen..tanggungjawab aku akt suami..so mungkin aku jd kurang ngan umi...aku rindu ngan umi..='(
        tp seronok sebab aku dapat tdor satu umah ngan family die satu malam..kakak die siap suroh aku MC lg..sebab nk aku dok lame sikit kat sane..mak die pon ade ckp..law alik keje nnt kol 1 law xde wat papew dtg laa..tdo sane lg..hehehehe..=)
  seronok sgt..mak die taw aku bru pindah..so bnyak brg2 yg xde..mak die ckp nak bg periuk nasi satu  kat aku...seronok aku dengar..tp x pew..aku x nk mengharap kat org...papew aku nk usehe sendiri..tp law ezri dengar ni mesty die marah..heheheh...sayang b sgt2..rindu lak rse nyer kat ezri...rse cm nk pelok..huhuhuh...gatal...

No comments:

Post a Comment