Wednesday 5 September 2012

minta maaf sayang...

    aku min maap ni sebab batery fon aku habis..aku kat tempat keje lg nih..tu yg sempat tulis blog nih..hahahaa....aku rse ezri ni mesty ade call aku ni or mcj aku..tp aku x dpt balas sebab fon tutop..xde batery..habis laa aku cm ni..ezri ni mesty merajok nih..
   aku paling takot law die merajok sebab die akan ckp mcm ni " saya minx maap sebab saya x dpt nk bahagie kan awak..jge diri elok2.." law korang bce ayat ni pon mesty korang ingat die nk tinggal kan aku..sebab tu laa aku tkot sgt..sebab tu sejak ni aku law nak ckp aku kene pikir dulu..aku x nk die merajok lg..nnt hati aku ni sedih sebab aku wat die cm tu..tp aku x taw mcm mne nk pujok die lg..
          aku x taw mcm mna cara nk bg kebahagian pada die..aku asyik wat die marah..terase..sedih..kecik hati..tp die..die x pernah sekali pon wat aku cm tu..even pernah aku nangis sebab die..tp die x salah..die selalu epy kan aku..wat aku gelak..'yuyunk  minx maap  kat b..yuyunk sayang b'..


      sekarang ni aku rindu sgt ngan die..aku nk ckp aku sayang die..aku rindu kan die..aku perlu kan die..tp aku malu nak luah kan kat die..ble pikir2 kan alik..aku takot aku x sempat nak bg taw die..aku x nk ilang die..die segale2 nyer bg aku..die pelengkap hidup aku..die corak yang menghias warna-warni kehidupan aku..die cahaya yang menerangi jalan hidup aku..die panduan aku tok kemana aku pergi..apew yang penting..die adalah CINTA aku...
              erm...tengok jew laa..apew yang akan terjadi nnt mse dah alik keje..die amek aku..harap die dah oke..aku nk dengar suare die gelak..kacau2 aku..geletek aku..heeheee...aku rse bahagie time tu..aku rindu sgt3 kat die sekarang ni...

No comments:

Post a Comment