Monday 10 September 2012

hati ini...ezri..='(

ezri..name tu selalu aku sebot2..aku x taw napew makin hari makin lame..perasaan takot hilang die tu makin kuat..aku x taw laa napew..tp aku taw die sayang aku..aku cm dapat rse yang hubungan aku ngan die cm x panjang..aku asyik dok pikir kan tu jew..aku jd takot sgt...aku x sanggup hilang die..
       apew patot aku wat..sejak akhir2 ni mungkin aku x dapat nk sorok kan air muke risau aku...dioe selalu ckp..aku ni cm xde mood jew..boring kew..??? aku x pernah boring pon ngan die..x pernah sekali..tp aku asyik terpikir kan pasal bende tu..aku jd takot..aku asyik tengokk jew muke die..aku x nk die taw aku ngah risau pasal bende ni..aku taw nnt mesty die ckp.."b x kan tinggal kan yuyunk..b sayang yuyunk sgt2.."
   aku pon sayang sgt2 kat die..sebab tu laa sejak akhir2 ni aku selalu ckp aku sayang die..rindu kat die..sebab aku tkot aku x sempat...aku rse cm nk nangis jew sekarang ni..='(

No comments:

Post a Comment