Thursday 27 September 2012

kenape ni..!!!

salam sume..aku x taw laa napew ngan diri aku ni sejak akhir2 ni..selalu sakit kepale sgt2..pastu kuar darah kat idung..napew erk..??? aku takot..ari tu aku dah g klinik ngan ezri..doktor ckp biase2 jew..mybe kene magrain..tp x sure lg..erm..apew punye dokter laa cm tu..xtaw aku sakit apew...
       aduyai...sakit die sakit sgt taw x..bukan sakit kepale..sakit otak ni...kat bahgian dalam kepale  ni..rse cm otak kene ikat ketat2...ya Allah..sakit yang teramat..ezri suroh aku mkn ubat..tp badan aku ni memang x  leh terime ubat..lg2 law ubat biji tu..memang x laa...cm mne aku nmpak sebelom aku masuk kan kat dalam mulot..cm tu laa gak nnt kuar alik..aku mesty muntah..aku taw ezri marah kat aku x makan ubat tu..sume nyer tok kebaikan aku..tok kesihatan aku..tp aku dah ckp ngan die..badan aku x leh terime ubat..lg terok ade laa..
        aku x taw nk ckp mcm mne lg ngan die..erm...tp aku law leh x nk tunjuk kat depan die..tp law aku pakai make up tebal cm mne pon..muke pucat aku ni mesty nmpak jugak..orang kat tempat keje aku ni dah tegur da..bile da nk alik jew..aku cepat2 g tandas..basuh muke..then aku pakai bedak sikit kat muke..naseb aku bawak bedak kecik kat dalam beg aku ni..so aku pon touch up2 laa sikit..supaye nnt die x nmpak muke pucat aku ni...hehehehee...
       aku x nk serabut kan kepale die..dah laa bengang pasal kete x siap2 lg..dah nk masok 3 minggu kot kat dlm bengkel..lg2 tu mcm kene tipu harge jew ngan org tu..aku pon geram gak..ye laa..kete tu pon dah cm aku punye gak..aku pon sayang kete tu gak..
        erm....bile laa aku dapat naik kete tu lg..rindu kat kacak...kacak tu nme kete ezri..hehehe..kelakar kete pon ade name gak..moto die name handsome..hehehe...lawak..oke2..aku x leh nk gelak sgt ni..pale aku bertambah sakit di wat nyer..
      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sakit betol kepale otak aku ni...sekrang ni baru betol ayat aku ni..

No comments:

Post a Comment